vanbeugen.reismee.nl

Home sweet home

Vrijdag 13 augustus zijn we vanaf Fort Lauderdale naar New York gevlogen en de volgende dag van New York naar Dusseldorf. Vanaf Dusseldorf zijn we met de trein naar Arnhem gereisd. De bedoeling was eigenlijk om in Dusseldorf de ICE te nemen. Deze trein zou er slechts 1.15 uurover doen om inArnhem te zijn. Wegens werkzaamheden reed deze trein niet en moesten we met de gewone trein naar Arnhem. Deze trein zou er echter 3 uur over doen (overstappen in Venlo en in Nijmegen). Nadat we net vertrokken waren vanuit Dusseldorf hield te trein het voor gezien; we moesten tot Venlo verder met de bus. Op zich geen ramp maar wel vervelend als het 3 uur 's nachts is. Tussen Amerika en Nederland zit een tijdsverschil van 6 uur. Zondagmiddag om 12.45 uur (Ned.tijd)waren we gezond en wel weer thuis. Om14.00uur zijnwe nog even het bed in gedoken anderswas de dag wel heel erg lang voor ons. Om17.00 uurzijn we weer opgestaan want om half 6 werden bij de buurvrouw verwacht. ZIj heeft niet alleen voor de tuin, de post, de boodschappenen de vis gezorgd maar verzorgt nu ook nog eventjes een welkomsetentje. We hebben heerlijk gegourmet. Het gewone leventje kan weer beginnen.

Leuk dat jullie meegelezen hebben en voor diegene die één of meerdere berichtjes geplaatst hebben: Bedankt! Toch leuk als er reacties komen. Van de week zullen we zelf alle verhalen nog eens nalezen. Als je zoveel meemaakt in zo'n korte tijd dan vergeet je gauw wat. We hebben een heleboel filmpjes en foto's gemaakt. Moet je komen kijken!

Nogmaals bedankt allemaal en mochten we ooit nog eens een verre reis maken dan horen jullie dat meteen.

PS: ome Jaap en tante Siten: Eline bezoeken en de groeten doen is helaas niet gelukt. Ze woont niet zo gek ver van Fort Lauderdale maar we hadden er gewoon geen tijd voor.

Maud

He lui welkom thuis! bedankt voor het meelezen!
Wat is het snel gegaan. Hier gelukkig weer wat beter weer! Wij zijn op werkvakantie, ik stuur jullie de reisblog hahaha
Doeiiiiii

rob

welkom thuis

tante Stien en ooom Jaap

Jammer de volgende keer beter