vanbeugen.reismee.nl

Key West

Na twee dagen gelogeerd te hebben in The Inn at Key West, net buiten het centrum van Key West, gaan we vandaag verkassen naar Almond Tree Inn, midden in het centrum van Key West. We zijn er al om 12.00 uur en dat is te vroeg om in te checken. De auto mogen we wel alvast op de parkeerplaats zetten. Een mooi moment om te ontbijten/lunchen. We vinden een leuk restaurantje. Je kunt er zelfs een frans ontbijtje bestellen met stokbrood en croissantjes. Het eten is er echt verrukkelijk. Om half 3 checken we in. Het is inmiddels als weer snikheet. Gezien alle reviews op Tripadvisor heb ik hoge verwachtingen van deze B&B. Als we via de lobby verder lopen zien we een zewmbad weer helemaal tussen het groen. Prachtig. Om het zwembad staan weer een aantal ligbedden en tafels met stoeltjes. Onze kamer is weer zo gezellig en mooi. Weer een lot uit de loterij. Eigenlijk moet ik een wasje draaien maar we laten de was maar even voor wat het is. We hoeven ook nog maar 4 dagen voordat we naar huis gaan. Rond 17.00 uur wordt het opeens erg druk bij het zwembad. Overal komen mensen uit de hotelkamers vandaan. Mensen die al een uur lang aan een glas water hadden zitten nippen komen nu opeens met witte wijn aanlopen en een schoteltje met hapjes. Toen hadden wij het ook door: Happy Hour. Iedereen krijgt dan een gratis drankje, de rest van de drank die je neemt is goedkoper. Bovendien hebben ze allemaal kleine hapjes klaarstaan. 80% van de mensen gaan weer terug naar hun hotelkamer als ze het gratis drankje en genoeg hapjes ophebben. We hebben naar een Frans gezin zitten kijken die zoveel hapjes ophadden dat ze haast geen avondeten meer nodig hadden. Na het zwemmen gaat de familie weer douchen en omkleden. Vandaag gaan we chinees eten. De bediening is niet veel soeps. Één chinees had jeuk op zijn rug en ging tegen de muur zijn rug schuren om van de jeuk af te komen. Eet smakelijk! Het eten was overigens heerlijk (en goedkoop). Na het eten parkeren we de auto weer bij Almond Tree Inn en lopen we nog een uurtje door Duvalstreet. Arnjo en de meiden zijn nog even op de foto geweest met een travestiet, brrrr. Eigenlijk is het veel te warm om nog buiten te lopen en om 22.30 uur zijn we weer thuis. Lekker in de airco.