vanbeugen.reismee.nl

Key West

De wekker hebben we op 9.00 uur gezet zodat we ruim op tijd aan het ontbijt zitten. We hebben een gezellig tafeltje onder een grote parasol. We zitten daar als God in Frankrijk. Voor het ontbijt hebben ze van alles: toast, pastries, kellogs, gekookte eitjes, fruit enz. Na het ontbijt gaan we zwemmen. We moeten nu toch even proberen een mooi kleurtje te krijgen. We blijven rond het zwembad hangen tot een uur of vier. Rond half 6 komen nu ook wij uit de hotelkamer om even een snackje te eten; het is weer happy hour. We lopen Duvalstreet door, nu de andere kant op, en komen terecht bij een restaurantje met de naam Fogarty's. We hebben vier coupons gekregen van het vorige hotel voor vier gratis Key Lime Pies. We eten daar meteen ons avondeten en nemen de taartjes mee naar huis. Ze zien er geweldig uit! Onderweg zien we weer hele donkere wolken komen en bliksemt het volop. Gelukkig blijft de regen zo goed als weg. Terug in onze kamer gaan we lekker op bed liggen en tv kijken. Na bijna 5 weken zonder tv-kijken is dat ook wel weer eens leuk.