vanbeugen.reismee.nl

Miami

Na het ontbijt checken we uit bij Almond Tree Inn. We hebben nu toch echt het gevoel dat de vakantie op zijn eind begint te lopen. De kinderen hadden nog twee coupons voor twee gratis armbandjes dus die halen we nog even op (er zat geen addertje onder het gras deze keer). We rijden nog even naar de Most Southern Point (de bekende boei) van Amerika. Natuurlijk gaan we nog even op de foto met dat ding. Hier begint ook de highway met het ‘0 mile'-punt. Vervolgens rijden we de lange weg, langs alle keys, weer terug naar Miami. We rijden direct door naar het hotel. Dit keer slapen we het Hilton hotel in downtown. Ik had in januari hier al een kamer geboekt voor nog geen 100 euro per nacht inclusief onbijt. Tevens heb ik toen al aangegeven dat ik gebruik wilde maken van een upgrade. Deze upgrade kostte $20,00 (= 14 euro) extra. In plaats van een standaard kamer met 2 queens bedden zouden we nu een junior suite krijgen. Onze kamer heeft ramen vanaf het plafond tot de grond en uitzicht over zowel Bay Biscayne als downtown. Heel in de verste zien we zelfs de oceaan liggen. Arnjo gaan nog even zwemmen terwijl wij op de kamer blijven en naar hem kijken. Om 17.00 uur gaan we weer naar de Dolphin Mall. De laatste kleding halen. Rebecca ziet een winkeltje met de naam Garage. Het schijnt een razend populaire kledingzaak te zijn. Bijna alles vindt ze leuk. Anderhalf uur later komen we weer buiten met een tas vol kleding. Helemaal klaar, helemaal tevreden. We eten wat in de Food Court en om 21.30 uur rijden we terug naar het hotel waar we van het uitzicht genieten. Morgen gaan we met de terugreis beginnen.....

Maud

Achhh....gaat snel he jongens, geniet nog maar.
Morgen gaan wij naar Limbabwe ....het wordt een werkvakantie en praten over India!

els de buuv

Ja luitjes, nu moeten jullie er toch ècht aan geloven. Ook aan leuke dingen komt tenslotte een eind!
En bereid je maar vast voor op een lekkere natte thuiskomst; het regent hier voor de verandering weer eens!
Ik wens jullie een hele goede terugreis en dan kunnen wij elkaar morgen weer lijfelijk(nou, niet te letterlijk nemen!) begroeten.

Groetjes!

Linda en Rob

Wat een super reisverslag. Ik ben net terug uit Praag en heb een aantal dagen achterelkaar gelezen. Ben erg benieuwd naar alle foto's.

Wil

Jammer hé, alweer voorbij.
Maar jullie hebben echt iets om terug te kijken.
Goede reis.

Bert en Grietje van der Ziel

Leuk om jullie belevenissen te lezen. Goede reis terug!!!