vanbeugen.reismee.nl

Key West

Vandaag slapen we maar weer eens uit. We hebben tenslotte vakantie. Na Orlando hebben we eigenlijk geen uitstapjes meer op het programma staan. Bij Toronto, Niagara Falls, New York en Orlando hadden we gewoon zoveel dingen die we wilden doen en zien dat we nauwelijks tijd hadden om een dag eens helemaal niets te doen. Nu hebben we dat niet meer. Ook wel lekker hoor. We worden vandaag heel laat wakker; om 11 uur. Grappig, thuis is het jaren geleden dat ik zo laat wakker werd. Rebecca en Arnjo hebben daar trouwens nooit last van. Als we naar buiten kijken regent het pijpestelen. De regen komt in kleine watervalletjes van het dak naar beneden vallen. In eerste instantie willen we wachten tot het droog is voordat we naar buiten gaan maar dit kan de hele dag wel duren. We besluiten in het hotel te gaan lunchen. Onder een parasol blijven we een aardig droog. Tijdens het eten wordt het langzamerhand droog. We besluiten Key West maar een te verkennen. Ohh, gezellig daar! Morgen hebben we een bed & breakfast op Duvalstreet. Midden in het dorp dus. Bij een Mall naast ons hotel gaan we nog even winkelen. Het is droog buiten maar nog wel steeds bewolkt. De meiden kopen nog wat topjes voor weinig geld. Om 17.00 uur komt de zon door dus wij op een holletje naar het hotel om te zwemmen. We blijven bij het zwembad tot 21.00 uur. Echt heerlijk daar. Na het zwemmen gaat Arnjo weer verder stoeien met de foto's, hij loopt geloof is een dag of 5 achter. Hoewel waarschijnlijk iedereen denkt dat wij bijna dagelijks fastfood eten is dat zeker niet waar maar vanavond kiezen we voor TGIF. Rebecca kan Marlou niet onder ogen komen als ze daar niet minstens één keer is wezen volgens mij. De dames bestellen zalm en garnalen (wat ze beiden heeeel erg lekker vinden.....en dat in een fastfoodrestaurant?!) en wij nemen een Steak Sirloin; de zoveelste. Wij zijn nou eenmaal dol op biefstuk in Amerika.

Marlou

Haha goed zo Rebecca!
Alleen wel een beetje teleurstellend dat je niet de fajitas hebt genomen, haha!

Maar heel leuk om die verhalen weer te lezen, ook wel een beetje jaloersmakend..
Maar wanneer komen jullie ook alweer terug? En heel veel plezier in Key West, het was mijn favoriete stadje in Florida.

Groetjes,

Marlou