vanbeugen.reismee.nl

Key West

Om half 10 word ik wakker. Het ontbijt is tot 10.00 uur. Dat gaan we nooit redden. Voordat Rebecca en Veronique helemaal klaar zijn om zich in het openbaar te vertonen zijn we minstens één uur verder. Even later wordt Arnjo ook wakker gaan we samen naar de ontbijtzaaltje. Samen eten we wat en voor de meiden mogen we ontbijt meenemen naar de kamer. We nemen voor de meiden pastries, brood, fruit, yoghurt en jus d'orange mee. Een ontbijtje op bed hadden ze nog niet gehad op vakantie. In het begin van de middag vertrekken we weer. We rijden van Miami naar Key Largo en verder naar Key Islamorado. Het is één lange weg en het ziet er aan weerskanten weer heel erg leuk uit. In Key Islamorado gaan we lunchen in een visrestaurant; hoe kan het ook anders in deze omgeving. Veronique kiest voor garnalen, Rebecca en ik bestellen zwaardvis in een wrap en Arnjo, hoe kan het ook anders, neemt een sandwich met vlees. Tegen 18.00 uur komen we aan bij ons hotel The Inn at Key West. Dit is het mooiste hotel en het heeft het mooiste zwembad wat ik ooit gezien heb. Het is net of het zwembad in een soort oase ligt met een watervalletjes en tussen de palmbomen. Als 's avonds de lampjes aangaan ziet het er gewoon heel sprookjesachtig uit. Fantastisch gewoon. We liggen tot 21.00 uur in het zwembad. De kinderen vermaken zich een hele tijd in de fitnessruimte terwijl wij een biertje drinken bij de Tikibar van het zwembad.